Решение на Време е да помислите за проектите си! от Таня Сейкова

Обратно към всички решения

Към профила на Таня Сейкова

Резултати

  • 7 точки от тестове
  • 0 бонус точки
  • 7 точки общо
  • 0 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

# [Title/Звание]
# Играта живот
# [Description/Обрисовка]
# Идеята на проекта е да се имплементира уеб приложение - игра, наподобяваща Играта живот (става дума за тази - https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_of_Life).
# Потребителят ще играе срещу компютър. И двамата играчи ще имат два показателя - щастие и пари. Ще се хвърля зарче и спрямо резултата, играчът ще се придвижва по игралното поле. Спрямо това на какво поле случи, ще трябва да взима избори или да се справя с различни ситуации - например, да реши дали иска да учи в университет, дали иска да си купи къща или самолет, да плаща глоби, да си избира съпруг/съпруга и да решава дали иска деца. Всяко от взетите решения влияе на неговите пари или щастие, или му дава възможности за реализация - примерно, няма как да стане лекар, ако не е завършил университет. В края на играта, спрямо всичко, което е постигнал (пари, щастие, инвестиции, семейство), ще се изчисляват общите точки и по този начин ще се определи победител.
# Компютърът най-вериятно ще взема привидно разумни за момента решения с известна доза шанс, за да е по-интересно.
# [Functionalities/Надарености]
# Играчът си избира име, пол и предпочитания
# Играчът хвърля зарчето и се движи по игралната дъска
# За всяко поле, по (относително) случаен начин са избрани различни видове събития - покупки, възможност за среща, големи житейски решения (сватба, бебе, пенсиониране), нещастия и прочие
# Играчът изпълнява каквото се иска от него на даденото поле - може да избира, или може да получава съобщение за нещо (например, трябва да се плати глоба. Няма право на избор)
# Компютърът извършва същите дейности като противников играч
# Играта приключва, когато и играчът, и компютърът са финиширали. Тогава се пресмятат финалните точки
# [Milestones/Възлови точки]
# Дизайн на необходимите класове за играта
# Създаване на играча
# Популиране на картата
# Предоставяне на избор
# Визуализация на решенията и запомняне на изборите
# Дизайн на система за оценяване
# [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
# 40-50 часа
# [Usage of technologies/Потребление на технологии]
# Flask - backend
# HTML, CSS и JavaScript - frontend
# Информацията за различните видове събития, предмети, хора и прочие може да се пази в база или директно в JSON файлове

История (1 версия и 1 коментар)

Таня обнови решението на 17.12.2022 22:45 (преди над 1 година)

+# [Title/Звание]
+# Играта живот
+
+# [Description/Обрисовка]
+# Идеята на проекта е да се имплементира уеб приложение - игра, наподобяваща Играта живот (става дума за тази - https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_of_Life).
+# Потребителят ще играе срещу компютър. И двамата играчи ще имат два показателя - щастие и пари. Ще се хвърля зарче и спрямо резултата, играчът ще се придвижва по игралното поле. Спрямо това на какво поле случи, ще трябва да взима избори или да се справя с различни ситуации - например, да реши дали иска да учи в университет, дали иска да си купи къща или самолет, да плаща глоби, да си избира съпруг/съпруга и да решава дали иска деца. Всяко от взетите решения влияе на неговите пари или щастие, или му дава възможности за реализация - примерно, няма как да стане лекар, ако не е завършил университет. В края на играта, спрямо всичко, което е постигнал (пари, щастие, инвестиции, семейство), ще се изчисляват общите точки и по този начин ще се определи победител.
+# Компютърът най-вериятно ще взема привидно разумни за момента решения с известна доза шанс, за да е по-интересно.
+
+# [Functionalities/Надарености]
+# Играчът си избира име, пол и предпочитания
+# Играчът хвърля зарчето и се движи по игралната дъска
+# За всяко поле, по (относително) случаен начин са избрани различни видове събития - покупки, възможност за среща, големи житейски решения (сватба, бебе, пенсиониране), нещастия и прочие
+# Играчът изпълнява каквото се иска от него на даденото поле - може да избира, или може да получава съобщение за нещо (например, трябва да се плати глоба. Няма право на избор)
+# Компютърът извършва същите дейности като противников играч
+# Играта приключва, когато и играчът, и компютърът са финиширали. Тогава се пресмятат финалните точки
+
+# [Milestones/Възлови точки]
+# Дизайн на необходимите класове за играта
+# Създаване на играча
+# Популиране на картата
+# Предоставяне на избор
+# Визуализация на решенията и запомняне на изборите
+# Дизайн на система за оценяване
+
+# [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+# 40-50 часа
+
+# [Usage of technologies/Потребление на технологии]
+# Flask - backend
+# HTML, CSS и JavaScript - frontend
+# Информацията за различните видове събития, предмети, хора и прочие може да се пази в база или директно в JSON файлове