Решение на Време е да помислите за проектите си! от Ангел Марински

Обратно към всички решения

Към профила на Ангел Марински

Резултати

  • 5 точки от тестове
  • 0 бонус точки
  • 5 точки общо
  • 0 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

'''
[Title/Звание]
През Девет Планини В Десета - Super Mario type of game with different levels
[Description/Обрисовка]
Забавна Single Player 2D игра подобна на Super Mario, където ловкоста на играча и уменията му да преодолява препядствия и противницитe биха докара аватарчето до красивата принцеса(победа в играта). В хода на играта се събират жълтици, които впоследствия ще служат за откупуването на принцесата от нейния баща.
[Functionalities/Надарености]
Героя на играта ще може да се придвижва напред и назада, както и да скача.
Ще има движещи се платформи на които трябва да стъпне, за да мине успешно нивото.
Противници като жаби, раци и др. (може да добавя нещо, което стреля, ако имам време)
Навигационно меню
High score меню
[Milestones/Възлови точки]
1. Създаване на темплейти за нива.
2. Създаване на играча
3. Дефиниране на движения на героя.
4. Добавяне на колизии.
5. Добавяне на противници.
6. Добавяне на навигационно меню и Game Over скрийн с анимация.
7. Добавяне на жълтици за събиране.
8. Добавяне на принцеса, която трябва да се откупи
9. Добавяне на досадна музичка
[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
85 часа
[Usage of technologies/Потребление на технологии]
Python
PyGame
'''

История (1 версия и 1 коментар)

Ангел обнови решението на 20.12.2022 16:39 (преди над 1 година)

+'''
+[Title/Звание]
+През Девет Планини В Десета - Super Mario type of game with different levels
+
+[Description/Обрисовка]
+Забавна Single Player 2D игра подобна на Super Mario, където ловкоста на играча и уменията му да преодолява препядствия и противницитe биха докара аватарчето до красивата принцеса(победа в играта). В хода на играта се събират жълтици, които впоследствия ще служат за откупуването на принцесата от нейния баща.
+
+[Functionalities/Надарености]
+Героя на играта ще може да се придвижва напред и назада, както и да скача.
+Ще има движещи се платформи на които трябва да стъпне, за да мине успешно нивото.
+Противници като жаби, раци и др. (може да добавя нещо, което стреля, ако имам време)
+Навигационно меню
+High score меню
+
+[Milestones/Възлови точки]
+1. Създаване на темплейти за нива.
+2. Създаване на играча
+3. Дефиниране на движения на героя.
+4. Добавяне на колизии.
+5. Добавяне на противници.
+6. Добавяне на навигационно меню и Game Over скрийн с анимация.
+7. Добавяне на жълтици за събиране.
+8. Добавяне на принцеса, която трябва да се откупи
+9. Добавяне на досадна музичка
+
+[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+85 часа
+
+[Usage of technologies/Потребление на технологии]
+Python
+PyGame
+'''

Гледай да имаш достатъчно интересни механики що се отнася до противниците, героя и прочие. Колизиите са ти на практика безплатни от pygame, добавянето на различните обекти е въпрос на sprite и поведение. Тъй като не водим курс по game design или рисуване - ще ни трябва интересен python код, а не секси спрайтове. Така че ти остава поведението на враговете, механиките за атака на героя и т.н.

Друго, level design-а е супер, хора само с това си изкарват хляба, но имай предвид, че ако инвестираш 40% от времето в правене на нива, ние няма да можем да го транслираме до 40% от оценката. Така че направи 1-2 нива и се фокусирай върху функционалната част.