Решение на Време е да помислите за проектите си! от Надежда Панделиева

Обратно към всички решения

Към профила на Надежда Панделиева

Резултати

  • 9 точки от тестове
  • 0 бонус точки
  • 9 точки общо
  • 0 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

"""
[Title/Звание]
20 супер хот
[Description/Обрисовка]
Генератор на ротативки от най-прост вид (класическа ротативка).
https://winbet.bg/game-launch/casino/egt-interactive/20-Super-Hot/launch/803?agent=window_desktop&isFreePlay=true&closeUrl=/casino
Това е популярна slot машина, която се води една от най-забавните и интересни игри предлагана в казиното.
Тази колоритна слот игра е подредена с плодови символи, традиционни седмици(7), които са уайлд символи, и звезди,
които са скатерни(scattered star) символи. Всички печеливши комбинации се изплащат от ляво надясно, с изключение на скатерните,
за които се гледа броя им.
[Functionalities/Надарености]
Играта представлява ролетка, която при натискане на бутон започва да се върти и след определено време спира
и на екрана се извеждат в 5 reels по 3 символа. Проверява се дали измежду тях има печеливша комбинации.
Играта разполага с 20 фиксирани печеливши линии.Преди да започне играта потребителят, трябва да си определи залога.
Минимума е 1 монета, като има възможност да си избере измежду 5те предлагани залога, вариращи от 20 до 400,
които ще са поставят под ролетката.Бутоните за залагане работят и като начало,
така че в секундата,в която потребителя изберете своя залог, забавлението започва.
Ако иска да повторите залог, можете да щракнете върху зеления бутон за стартиране в десния ъгъл.
Ще има и бутон „Autoplay“, който може да се използва, за да завърти няколко рунда без прекъсвания.
[Milestones/Възлови точки]
- class SlotMachine - наследява всички останали класове
- class Player - информацията за играча, като залози, печалба и тн
- class UI - интерфейса на самата игра с бутоните, reels, settings
- class Settings - някакви настройки, може би тук ще са инструкциите на самата игра
- class Wins - смятат се печалбите според условията на играта
- class Reel- дизайна на reels, неговите бутони за старт, символи и тн
- залози, които да се правят и изчисляват според резултата
- задължително ще има поле с инструкции
- пресмятане на RTP(return to player)- това е процента на сумата пари, който играча очаква да спечели от своите залози
целта е поне 95% за потребителя и 5% за казиното. Тоест на всеки 1 coin да почели 0,95.
- ще се използва рекурсия и динамично оптимизиране за пресмятанията
- смятане на линейни печалби
- смятане на текущата печалба и на кои линии е по-голямата
- поле за визуализация на печелившите линии и сумата, която печели
- използване на звукови ефекти и музика по време на играта
---- за тестване ще изплозвам и volatality
- пресмятане на числото 7, то служи за заместване на всеки друг символ. По този начин помага на играча да запълни своята комбинация
- използване на random number generator (RNG), той избира комбинациите от символи
[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
Много ми се иска да кажа 1 седмица, но зажалост едва ли ще ми отнеме толкова малко като се знам.
Първо, никога не съм ползвала pygame, затова ще ми трябва някакви време да го разуча
(може даже и по-хубава библиотека да излезне и да си променя решението за тази).
Второ, не разбирам много от ротативки и математиката зад тях, но ми е интересно да ги разуча.
Трето ще ми трябва време и за интервейса, предвид, че ще искам да изглежда възможно най-близо до реалната игра.
Обобщение поне 2 седмици със сигурност, защото всички знаем, че ще имам поне 1 забил ден,
в който ще има някаква тъпотия, която няма да мога да се сетя как да я направя.
Слагам го 4 часа по 14 дни = 56 часа минимум.
[Usage of technologies/Потребление на технологии]
Pygame смятам, че ще ми свърши добра работа
(отворена съм към предложения, защото това ми е най-трудната част като по 10 пъти си сменям решението в процеса на разработка)
"""

История (1 версия и 4 коментара)

Надежда обнови решението на 20.12.2022 16:26 (преди над 1 година)

+"""
+[Title/Звание]
+20 супер хот
+
+[Description/Обрисовка]
+Генератор на ротативки от най-прост вид (класическа ротативка).
+https://winbet.bg/game-launch/casino/egt-interactive/20-Super-Hot/launch/803?agent=window_desktop&isFreePlay=true&closeUrl=/casino
+Това е популярна slot машина, която се води една от най-забавните и интересни игри предлагана в казиното.
+Тази колоритна слот игра е подредена с плодови символи, традиционни седмици(7), които са уайлд символи, и звезди,
+които са скатерни(scattered star) символи. Всички печеливши комбинации се изплащат от ляво надясно, с изключение на скатерните,
+за които се гледа броя им.
+
+
+[Functionalities/Надарености]
+Играта представлява ролетка, която при натискане на бутон започва да се върти и след определено време спира
+и на екрана се извеждат в 5 reels по 3 символа. Проверява се дали измежду тях има печеливша комбинации.
+Играта разполага с 20 фиксирани печеливши линии.Преди да започне играта потребителят, трябва да си определи залога.
+Минимума е 1 монета, като има възможност да си избере измежду 5те предлагани залога, вариращи от 20 до 400,
+които ще са поставят под ролетката.Бутоните за залагане работят и като начало,
+така че в секундата,в която потребителя изберете своя залог, забавлението започва.
+Ако иска да повторите залог, можете да щракнете върху зеления бутон за стартиране в десния ъгъл.
+Ще има и бутон „Autoplay“, който може да се използва, за да завърти няколко рунда без прекъсвания.
+
+[Milestones/Възлови точки]
+- class SlotMachine - наследява всички останали класове
+- class Player - информацията за играча, като залози, печалба и тн
+- class UI - интерфейса на самата игра с бутоните, reels, settings
+- class Settings - някакви настройки, може би тук ще са инструкциите на самата игра
+- class Wins - смятат се печалбите според условията на играта
+- class Reel- дизайна на reels, неговите бутони за старт, символи и тн
+
+
+- залози, които да се правят и изчисляват според резултата
+- задължително ще има поле с инструкции
+- пресмятане на RTP(return to player)- това е процента на сумата пари, който играча очаква да спечели от своите залози
+ целта е поне 95% за потребителя и 5% за казиното. Тоест на всеки 1 coin да почели 0,95.
+- ще се използва рекурсия и динамично оптимизиране за пресмятанията
+- смятане на линейни печалби
+- смятане на текущата печалба и на кои линии е по-голямата
+- поле за визуализация на печелившите линии и сумата, която печели
+- използване на звукови ефекти и музика по време на играта
+---- за тестване ще изплозвам и volatality
+- пресмятане на числото 7, то служи за заместване на всеки друг символ. По този начин помага на играча да запълни своята комбинация
+- използване на random number generator (RNG), той избира комбинациите от символи
+
+
+[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+Много ми се иска да кажа 1 седмица, но зажалост едва ли ще ми отнеме толкова малко като се знам.
+Първо, никога не съм ползвала pygame, затова ще ми трябва някакви време да го разуча
+(може даже и по-хубава библиотека да излезне и да си променя решението за тази).
+Второ, не разбирам много от ротативки и математиката зад тях, но ми е интересно да ги разуча.
+Трето ще ми трябва време и за интервейса, предвид, че ще искам да изглежда възможно най-близо до реалната игра.
+Обобщение поне 2 седмици със сигурност, защото всички знаем, че ще имам поне 1 забил ден,
+в който ще има някаква тъпотия, която няма да мога да се сетя как да я направя.
+Слагам го 4 часа по 14 дни = 56 часа минимум.
+
+[Usage of technologies/Потребление на технологии]
+Pygame смятам, че ще ми свърши добра работа
+(отворена съм към предложения, защото това ми е най-трудната част като по 10 пъти си сменям решението в процеса на разработка)
+
+"""

Проектът звучи супер. RTP-то и логиката зад ротативките звучи като най-забавната част, ще ми е интересно колко опции и какви алгоритми ще има там.

П.П. pygame ще ти свърши работа. Tkinter също, но е някак по-дървен, освен ако не говорим за просто приложение с диалози и прочие.