Николета обнови решението на 20.12.2022 13:48 (преди около 2 години)
+""" Здравейте, тъй като не съм правила голям проект досега и не съм сигурна за нивото на трудност на идеите ми, имам няколко варианта за проект кой според вас е най-удачен:
+
+[Title/Звание]
+
+ Blitz Quiz
+
+[Description/Обрисовка]
+
+ Web приложение за създаване на quiz-ове и за решаването им
+ (понякога успешно) в реално време с други хора при ограничен период от време за отговор.
+
+[Functionalities/Надарености]
+
+ Потребител може да се регистрира в системата чрез имейл и парола и като попълни лична информация
+ Системата изпраща имейл за потвърждение на регистрацията и създава профил в базата данни
+ Потребител от тип администратор може да създаде нов quiz с име и описание и като попълни форма за въпроси и възможни отговори и отбележи правилния отговор, също така по желание добавя снимка или клип към въпроса(YouTube или собствено) и определя време за отговор
+ Системата вкарва вписаните въпроси в базата данни
+ Администратор може да редактира свой quiz
+ Администратор може да хоства създаден quiz
+ Системата генерира специален pin, с който могат да се присъединят други потребители
+ Администратор започва quiz-а
+ Потребителите участници имат ограничено време да отговорят на всеки от въпросите
+ Точкуването е в зависимост от бързината и даването на правилен отговор
+ Потребителите виждат статистика на точките си след приключване на quiz-a
+ Потребителите могат да разглеждат и филтрират налични quiz-ве
+
+
+[Milestones/Възлови точки]
+ Модели на база данни
+ Връзка с база данни
+ Акаунт мениджър
+ Quiz мениджър
+ Статистика на резултати
+
+[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+ 80
+
+[Usage of technologies/Потребление на технологии]
+ Django, Bootstrap, Google Gmail API, YouTube API, HTTP/requests module, JavaScript, HTML, CSS
+
+
+[Title/Звание]
+
+ Spy game
+
+[Description/Обрисовка]
+
+ Roleplay игра във формата на чат, в която всеки потребител получава роля и eдно и също местоположение освен един, който е spy. Играта се състои от серия от въпроси, които всеки един от играчите трябва да зададе на някого от останалите в определен ред. След всеки рунд от въпроси се състои гласуване и се гони играч от чата като ако това е spy-ът, на него се дава шанс да отгатне местоположението и ако го направи правилно, печели играта. По всяко време на играта spy-ът, ако знае местоположението може да го каже и да спечели.
+ Ще бъде подобно на това: https://www.spyfall.app/gamerules
+
+
+[Functionalities/Надарености]
+
+ Потребител може да се регистрира в системата чрез имейл и парола и като попълни лична информация
+ Системата изпраща имейл за потвърждение на регистрацията и създава профил в базата данни
+ Потребител може да влезе в chatroom или да създаде нов
+ Всеки chatroom има ограничен брой хора
+ При запълване на броя хора в един чат играта започва и системата показва на всеки от играчите случайна роля и текущото място за тази игра(може и под формата на снимка или локация по някакъв начин)
+ (Системата генерира случайно място чрез Google maps като може предварително за самата игра да се избере регион)
+ Системата дава ход на първия участник да избере някой от другите участници и да зададе въпрос
+ Всеки ход свършва след като изтече таймер от време, зададено при създаването на chatroom-а като системата известява потребителите да гласуват
+ Потребителят с най-много гласове бива изключен от чата, но системата дава възможност за last words
+ (нямам все още идея как)
+
+[Milestones/Възлови точки]
+ Модели на база данни
+ Връзка с база данни
+ API мениджър
+ Чат сървър
+ Чат клиент
+
+[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+ 90
+
+[Usage of technologies/Потребление на технологии]
+ Django, Google Maps API, HTTP/requests module, Bootstrap, JavaScript, HTML, CSS, Sockets
+
+
+[Title/Звание]
+
+ RateMyCourse FMI edition
+
+[Description/Обрисовка]
+
+ Web приложение за оценка на избираеми дисциплини във ФМИ, подробно мнение за курсовете и споделяне на полезни насоки и материали
+ (не)легално.
+
+[Functionalities/Надарености]
+
+ Потребителят се регистира в сайта като попълва информация за себе си и потребителско име и парола
+ Системата изпраща имейл за потвърждение на регистрацията и създава профил в базата данни
+ Потребителят се вписва в системата
+ Потребителят търси избираема дисциплина чрез търсачка или филтрира и сортира от списък
+ Системата извлича от базата данни нужната информация за избраната избираема дисциплина и я визуализира
+ Системата използва осреднената оценка от базата данни от гласувалите студенти относно различни критерии за курса като Полезност, Ниво на трудност, Интерес, Обща оценка, Трудност на изпит/задания и ги визуализира
+ Потребителят добавя мнение към избраната избираема дисциплина във формата на текст в различни секции като Оценка на курса, Оценка на преподавателите, Трудности и съвети, Полезни онлайн ресурси и попълва рейтингова анкета за отделните критерии
+ Потребителят качва полезни файлове, свързани с дисциплината във pdf формат
+ Потребител достъпва своя и профилите на други коментирали студенти, в които има информация за техните публикувани оценки и коментари
+ Потребител може да гласува положително или отрицателно за коментар на друг потребител
+ Потребител може да избере да получава известия за нови коментари за дадена избираема дисциплина
+ Системата изпраща имейли при създаване на нов коментар за дисциплина, към която
+
+[Milestones/Възлови точки]
+ База данни
+ Връзка с база данни
+ Акаунт мениджър
+ Коментари и рейтинг/ Потребителски функционалности
+ Модул за работа с API
+
+
+[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+ 90
+
+[Usage of technologies/Потребление на технологии]
+ Django, Google Gmail API, HTTP/requests module, JavaScript, HTML, CSS
+"""
На мен "Spy game" ми звучи най-интересно. Като дефиниция и трите са сходни, така че смятам, че всеки от тях е валиден, но залагам на "Spy game".