Мария обнови решението на 20.12.2022 13:43 (преди около 2 години)
+"""
+Вариант 1: 2048
+
+2048: номерирани плочки, които се местят, когато играчът ги придвижва в четирите посоки. След всеки ход, нова плочка се появява на някое от празните места, като стойността и е 2 или 4. Плочките се плъзгат максимално в определената посока, докато не се спрат в друга плочка или в ръба на решетката. Ако две плочки, с една и съща стойност, се сблъскат по време на движението, те ще се слеят в една плочка, със стойност сбора на двете плочки, които са се сблъскали. Резултатната плочка не може да се слее с друга плочка по време на същия ход.
+
+потребителя придвижва плочките в определена посока, така че максимално повече плочки да могат да се слеят на всекики ход
+
+50
+
+предполагам pygame
+
+
+
+Вариант 2: Plane Shooter Game
+
+Plane Shooter Game: управление на самолет, чиято цел е да избягва препядствия, атаките на другите самолети или да атакува. Всяко неизбегнато препядствие или атака му отнема точки, след успешно преминаване всички препядствия, нивото на трудност се увеличава. При сблъсък с друг самолет нивото започва от начало
+
+Потребителя насочва самолета в конкретна позиция спрямо дадено препядствие или спрямо врага, така че той да бъде унищожен
+
+60-70
+
+pygame
+
+"""
Първото е с размер на има-няма две домашни. Да речем че + тестовете би се борила за половината от максималният брой точки за проект. Прекалено е просто, няма никаква интересна логика и механика.
Второто е окей, ако има разнообразни механики - различни врагове, ъпгрейди, режими на стрелба и т.н., и наистина добро изпълнение. От описанието не мога да преценя.