Кристиан обнови решението на 19.12.2022 16:20 (преди около 2 години)
+"""
+Title:
+Dungeons
+
+Description:
+Dungeons е MMORPG игра, която позволява на играчите да развиват своите герои и да водят битки както помежду си така и с чудовища в играта.
+
+Functionalities:
+Играчите ще могат да се движат по картата, да се бият с чудовища и събират различни предмети (Weapon, Spell и Potions). Всеки играч си има ниво, Stats (health, mana, attack и deffense) и раница, в която ще си държи предметите. Освен да се бият помежду си, играчите ще могат и да разменят предмети от раниците си.
+Освен играчи и съкровища на картата ще има и чудовища, които подобно на играчите ще си имат собствено ниво и Stats. При убиване на чудовище на играча ще му се добавя experience, с който може да си увеличи нивото. Колкото по-голямо ниво е чудовището толкова повече experience ще носи. При вдигане на нивото се добавят точки към Stats на играча.
+Видове предмети:
+- Weapon: играчът трябва да има >= ниво от това, което е на предмета, за да го използва. При екипиране с оръжието се добавя attack към неговия Stats.
+- Spell: условията са същите като при Weapon. Тук обаче, за да се изпълни играчът трябва да има >= mana от нужната и всеки път при използване на Spell се използва дадено количество mana от Stats на играча.
+- Potion: ще има два вида отвари- Mana и Health potion. Mana отварата зарежда героя с mana, докато Health отварата възстановява health.
+
+Milestones:
+Реализиране на обектите на картата- Player, Monster и Item.
+Генериране на картата с предмети, препятствия и чудовищата на нея.
+Модул съдържащ логиката на играта.
+Сървърната част на играта, която ще приема данни от играчите.
+Модул, който ще обработва получените данни от играча.
+
+
+Estimate in man-hour:
+70
+
+Usage of technologies:
+Pygame
+"""
На прима виста механиките изглеждат семпли, но:
- Ако чудовищата имат разнообразно поведение, а не само картинки и Attack / Health показатели (т.к. това е наследяване на един базов клас с 2 различни атрибута, ерго - не особено интересен код), това би било добре, все пак искаме интересен геймплей, а не просто ескалиращи по размер Sprites + Stats.
- Multiplayer-а спасява положението. :)
С други думи, би трябвало това да е достатъчно висока сложност на проекта (освен ако не решиш да претупаш нещо, например враговете да са супер статични и да стрелят в AOE от място).