Симеон обнови решението на 19.12.2022 11:33 (преди около 2 години)
Естимацията ти звучи сравнително правилна... Уви. Уви, защото сложността на играта е прекалено ниска.
Най-сложната част ти е генерацията на лабиринта. Екран, движение, взаимодействие с малкото различни обекти, таймери и прочие - все са неща, които са по максимум 15-20 реда код.
Помисли как можеш да направиш играта многократно по-богата на механики или ако предпочиташ pivot-ни изцяло, но в настоящата ѝ форма би била крайно недостатъчна.
Добре, ами ако се добавят следните неща:
-мъгла (играча да може да вижда само на 2-3 блока от героя си)
-факла- предмет, който ако се намери ще се вижда повече около героя
-фокуса на камерата да е приближен върху героя и да се мърда заедно с него
-mini-map - в горния десен ъгъл да има mini-map, който да показва къде е героя и да се update-ва в зависимост каква част от лабиринта е разкрита
-да се добавят опции "багане" и "удар", като input-и от клавиатурата, като да има и stamina bar, който ако е празен да не можеш да бягаш повече
-противници- да обикалят в лабиринта и да нападат играча ако го видят, взимат му живот и умират ако те самите поемат достатъчно dmg
-health bar - да се намаля ако противниците те ударят и да умираш ако стане <=0
-предмет "меч", който прави "удара" по-бърз, силен и на по-голямо разстояние
-предмет, който да ти връща hp
-предмет, който да ти връща енергията
-код, който правилно да разпределя случайното генериране на предметите (например да има точно 1 факла и меч на всяко ниво)
-блок тип "check point" на който героят да се съживи ако умре
Това са допълнителните идеи, които ми хрумват. Достатъчни ли са или има нужда да се добавят още неща?
Значително по-добре. Ако добавиш и save/load game си стискаме ръцете. :)