Решение на Време е да помислите за проектите си! от Минчо Христов

Обратно към всички решения

Към профила на Минчо Христов

Резултати

  • 4 точки от тестове
  • 0 бонус точки
  • 4 точки общо
  • 0 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

"""
[Title/Звание]
Deep dive
[Description/Обрисовка]
A rogue-like dungeon crawler with rpg elements, a viriaty of enemies, items and classes, random room generation and a progression system.
[Functionalities/Надарености]
- 2D TOP DOWN VIEW
- Differenct classes, chose one at the character creation
- Variaty of enemies that respond according to the players class and circumstances
- A progression system where when out of dungeon the player can spend his collected gold for upgrades of the
character (a hub level)
- A random room generation when entering a dungeon (the size of the dungeon varies based on the characters level)
- A random enemy and loot generation for each dungeon (seed system), variaty of buffs and enemies he can enounter in
the dungeon
- A out-of-dungeon shop system for equipment( part of the hub level)
- A leveling system
[Milestones/Възлови точки]
- player and enemy classes
- items and buffs
- shop and progression system
- hub system
- random loot and enemy system (seeds)
- enemy AI and pathfinder
[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
Around 4 to 5 hourse a day for a week or so.
[Usage of technologies/Потребление на технологии]
Not sure yet but arcade sounds like it could be interesting to try out for this.
"""

История (2 версии и 2 коментара)

Минчо обнови решението на 19.12.2022 02:01 (преди около 2 години)

+
+"""
+[Title/Звание]
+
+Deep dive
+
+[Description/Обрисовка]
+
+A rogue-like dungeon crawler with rpg elements, a viriaty of enemies, items and classes, random room generation and a progression system.
+
+[Functionalities/Надарености]
+
+- 2D TOP DOWN VIEW
+- Differenct classes, chose one at the character creation
+- Variaty of enemies that respond according to the players class and circumstances
+- A progression system where when out of dungeon the player can spend his collected gold for upgrades of the
+character (a hub level)
+- A random room generation when entering a dungeon (the size of the dungeon varies based on the characters level)
+- A random enemy and loot generation for each dungeon (seed system), variaty of buffs and enemies he can enounter in
+the dungeon
+- A out-of-dungeon shop system for equipment( part of the hub level)
+- A leveling system
+
+[Milestones/Възлови точки]
+
+...
+
+[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+
+Around 4 to 5 hourse a day for a week or so.
+
+[Usage of technologies/Потребление на технологии]
+
+Not sure yet but arcade sounds like it could be interesting to try out for this.
+
+"""

Като човек, който в последните години е играл предимно rogue-li(k|t)es, виждам откъде би дошла необходимата сложност на проекта.
That being said, смятам, че подценяваш времето, което ще ти отнеме. Замисли се за враговете например - ще трябва да имплементираш някакъв pathfinding, базов AI (според изискванията ти), както и разнообразие от самите врагове. Това е само за враговете, отвъд това имаш механики за отделните класове, room generation, loot interaction, менюта и прочие.

Това е просто heads up да не чакаш до последния момент, защото може да се окаже, че времето няма да стигне за да изпълниш визията, която имаш за играта. :)

П.П. В този ред на мисли, не е зле да се замислиш по-детайлно за изпълнението. Изискванията ти са окей, но този understimation (ако се окажа прав) показва, че не си сигурен как точно ще подходиш (thus и липсата на milestones).

За класовете не мисля да страня от стандарта ака rogue, warrior, ranger, mage за room gen-a мислех да направя фаел с гарантиран макс размер за стая и да се движа в него като избира рандъм число и това е поредната позиция стаята (в фаела да са около 10-20 вида стай, и дано измисля достатъчно че да се усещат разнообразни) за loot той ще е основно от шопа а в dungeon-а да са само буфове за ръна, голд и може би нещо в стил giga weapon за следващата стая или 2, ама това спада до някъде към бъфове. За факта че няма milestones е по скоро не съм сигурен как да си структорирам като разпределение работата и подредба кое след кое да на правя и е силно вероятно да го правя от тук малко, от там малко, а доиде ми идея за това... А за енемито ще отделя най-много време защото съм firm believer, че combat-a e най-важната част от една игра

Минчо обнови решението на 20.12.2022 12:32 (преди около 2 години)

"""
[Title/Звание]
Deep dive
[Description/Обрисовка]
A rogue-like dungeon crawler with rpg elements, a viriaty of enemies, items and classes, random room generation and a progression system.
[Functionalities/Надарености]
- 2D TOP DOWN VIEW
- Differenct classes, chose one at the character creation
- Variaty of enemies that respond according to the players class and circumstances
- A progression system where when out of dungeon the player can spend his collected gold for upgrades of the
character (a hub level)
- A random room generation when entering a dungeon (the size of the dungeon varies based on the characters level)
- A random enemy and loot generation for each dungeon (seed system), variaty of buffs and enemies he can enounter in
the dungeon
- A out-of-dungeon shop system for equipment( part of the hub level)
- A leveling system
[Milestones/Възлови точки]
-...
+- player and enemy classes
+- items and buffs
+- shop and progression system
+- hub system
+- random loot and enemy system (seeds)
+- enemy AI and pathfinder
[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
Around 4 to 5 hourse a day for a week or so.
[Usage of technologies/Потребление на технологии]
Not sure yet but arcade sounds like it could be interesting to try out for this.
"""