Решение на От ливадите до Лас Вегас (и назад) от Александър Стоилов
Към профила на Александър Стоилов
Резултати
- 10 точки от тестове
- 0 бонус точки
- 10 точки общо
- 15 успешни тест(а)
- 0 неуспешни тест(а)
Код
Лог от изпълнението
............... ---------------------------------------------------------------------- Ran 15 tests in 0.182s OK
История (5 версии и 9 коментара)
Александър обнови решението на 14.11.2022 21:14 (преди над 2 години)
Александър обнови решението на 14.11.2022 21:19 (преди над 2 години)
Намирам за излишно да сменяш името на функцията при импорт, но щом така си решил..ок.
не искам да има конфликт с него и shuffle на Deck
Моля подсигури се, че дори да инстанцирам класа без филтър, инстанцията пак ще има карти - стандартно тесте от 52 карти.
Тестовете ни очакват Deck
да може да работи самостоятелно, дори да не го наследяваш.
С един for
вместо while
ще си спестиш ръчно инкрементиране на брояч.
обратните инкрементирания предпочитам да ги правя така, защото ми е по-четимо
Това по-добре го направи метод на класа. Хем е по-четимо, хем не се дефинира при всяка раздаване, хем можеш да го използваш и извън тази функция.
Няма нужда да обхождаш индески. Обхождай играчи.
for player_ in players_to_serve_ordered
Александър обнови решението на 15.11.2022 16:41 (преди над 2 години)
Александър обнови решението на 15.11.2022 16:50 (преди над 2 години)
Не би имало конфликт. from random import shuffle
представя shuffle
като глобално име, а shuffle
в Deck
е метод на класа и в глобалния скоуп е Deck.shuffle
, така че би било наред.
С този коментар не мога да споря :)
Намирам за излишно да сменяш името на функцията при импорт, но щом така си решил..ок.
не искам да има конфликт с него и shuffle на Deck
Не би имало конфликт.
from random import shuffle
представяshuffle
като глобално име, аshuffle
вDeck
е метод на класа и в глобалния скоуп еDeck.shuffle
, така че би било наред.С един
for
вместоwhile
ще си спестиш ръчно инкрементиране на брояч.обратните инкрементирания предпочитам да ги правя така, защото ми е по-четимо
С този коментар не мога да споря :)