Румен обнови решението на 11.11.2022 23:48 (преди около 2 години)
Бих използвал protected имена на атрибути като тези, които не използваш извън класа - self._suit
При дефиниране на стойност по подразбиране, не се слагат запетаи около равното.
Можеш да се опиташ да обединиш двата почти идентични блока код, като предварително подготвиш променлива, която държи списъка с faces.
Хубаво е този метод да разчита на нещо случайно. В реален случай никога не цепиш картите точно посредата. Няма да има тестове за това, просто е добре да го направиш.
Не е добра идея да инициализираш нови играчи при всяко извикване на този метод. Още повече, че ако го извикам два пъти, ще направиш повече играчи от необходимото.
Също така, можеш да пропуснеш temp
:
self.players.append(Player())
self.players.index(player)
ще направи същото.
Раздаването трябва да е наобратно. Вместо да даваш всички карти на един играч, преди да дадеш на следващия, всеки играч трябва да получи толкова карти, колкото е съответния броя в първия елемент на dealing_instructions
, после всеки играч да получи от втория елемент и т.н.
По условие този метод трябва да връща един елемент от тип Deck
.
Можеш да се опиташ да обединиш двата почти идентични блока код, като предварително подготвиш променлива, която държи списъка с faces.