Решение на Време е да помислите за проектите си! от Йолина Вълчева

Обратно към всички решения

Към профила на Йолина Вълчева

Резултати

  • 7 точки от тестове
  • 0 бонус точки
  • 7 точки общо
  • 0 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

"""
[Title/Звание]
Ludo Maniac
[Description/Обрисовка]
Мултиплеър игра - "Не се сърди човече", с възможности за свързване на до четирима играчи или
стартирането на игра с играчи - Робот.
[Functionalities/Надарености]
- При стартиране на игра, играчат може да добави име, с което да го виждат другите играчи.
- Играчът може да стартира игра само с роботи или мултиплеър игра, в която очаква други играчи да се присъединят.
В случаите, в които има повече от един играч чакащ за мултиплеър игра, чакащите играчи могат да натиснат бутон за старт
на играта, без да са запълнени всички четири места. При натиснат бутон от всички страни, се стартира играта.
- Избиране на брой роботи в случай на игра с робот.
- Автоматично въртене на зарчето при изтичането на таймаут (30 секунди).
- "Изхвърляне" на играч при пропускане на повече от 3 хода.
[Milestones/Възлови точки]
- Създаване на графичен интерфейс.
- Осъществяване и поддръжка на комуникация между клиент-сървър (възможност за множество клиенти).
- Следене на моментния резултат на всеки играч.
- Следене на активността на играчите (пропуснати ходове, при изтичане на таймаут).
- Прекъсване на клиентската сесия при неактивност.
- Създаване на играч-Робот, вземащ решение спрямо най-добрия възможен ход за него.
[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
200 часа
[Usage of technologies/Потребление на технологии]
Pygame
Sockets and Networking
Multi-threading
"""

История (2 версии и 0 коментара)

Йолина обнови решението на 20.12.2022 15:23 (преди над 1 година)

+"""
+[Title/Звание]
+Ludo Maniac
+
+[Description/Обрисовка]
+Мултиплеър игра - "Не се сърди човече", с възможности за свързване на до четирима играчи или
+стартирането на игра с играчи - Робот.
+
+[Functionalities/Надарености]
+- При стартиране на игра, играчат може да добави име, с което да го виждат другите играчи.
+- Играчът може да стартира игра само с роботи или мултиплеър игра, в която очаква други играчи да се присъединят.
+В случаите, в които има повече от един играч чакащ за мултиплеър игра, чакащите играчи могат да натиснат бутон за старт
+на играта, без да са запълнени всички четири места. При натиснат бутон от всички страни, се стартира играта.
+- Избиране на брой роботи в случай на игра с робот.
+- Автоматично въртене на зарчето при изтичането на таймаут (30 секунди).
+- "Изхвърляне" на играч при пропускане на повече от 3 хода.
+
+[Milestones/Възлови точки]
+- Създаване на графичен интерфейс.
+- Осъществяване и поддръжка на комуникация между клиент-сървър (възможност за множество клиенти).
+- Следене на моментния резултат на всеки играч.
+- Следене на активността на играчите (пропуснати ходове, при изтичане на таймаут).
+- Прекъсване на клиентската сесия при неактивност.
+
+[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+200 часа
+
+[Usage of technologies/Потребление на технологии]
+Pygame
+Sockets and Networking
+Multi-threading
+"""

Йолина обнови решението на 20.12.2022 15:28 (преди над 1 година)

"""
[Title/Звание]
Ludo Maniac
[Description/Обрисовка]
Мултиплеър игра - "Не се сърди човече", с възможности за свързване на до четирима играчи или
стартирането на игра с играчи - Робот.
[Functionalities/Надарености]
- При стартиране на игра, играчат може да добави име, с което да го виждат другите играчи.
- Играчът може да стартира игра само с роботи или мултиплеър игра, в която очаква други играчи да се присъединят.
В случаите, в които има повече от един играч чакащ за мултиплеър игра, чакащите играчи могат да натиснат бутон за старт
на играта, без да са запълнени всички четири места. При натиснат бутон от всички страни, се стартира играта.
- Избиране на брой роботи в случай на игра с робот.
- Автоматично въртене на зарчето при изтичането на таймаут (30 секунди).
- "Изхвърляне" на играч при пропускане на повече от 3 хода.
[Milestones/Възлови точки]
- Създаване на графичен интерфейс.
- Осъществяване и поддръжка на комуникация между клиент-сървър (възможност за множество клиенти).
- Следене на моментния резултат на всеки играч.
- Следене на активността на играчите (пропуснати ходове, при изтичане на таймаут).
- Прекъсване на клиентската сесия при неактивност.
+- Създаване на играч-Робот, вземащ решение спрямо най-добрия възможен ход за него.
[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
200 часа
[Usage of technologies/Потребление на технологии]
Pygame
Sockets and Networking
Multi-threading
"""