timeit

Програмиране с Python

Курс във Факултета по Математика и Информатика към СУ

Решение на Изберете си проект от Виктор Драганов

Обратно към всички решения

Към профила на Виктор Драганов

Код

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Barberian free fighters 

Идеята е за стратегическа бордова/ стратегическа игра. В страната Барберия 
хората обичат да пият бира и да се бият. Народът е доста свободолюбив и 
организира ежедневно битки от различни стилове на специално построените за 
целта бойни арени. Самата дъска представлява картата на Барбериа, на която 
са означени всички арени от различен по големина клас и сбирки на , които 
се провеждат аматьорски битки. Играчът започва от най-долнопробните улични 
боеве с голи ръце, за да изкара достатъчно пари и да натрупа достатъчно 
опит за записване и участване в турнири/състезания от по-висок клас. Всяка
една седмица излизат класации за определен клас битки, а героят може да 
участва в една битка дневно. Класирането на предни позиции измежду други 
бойци носи допълнителни приходи и награди. Със събраните пари играчът може
да подобри своят герой, като му купува по-добри предмети или консумативи, 
които да подпомогнат уменията му в битка. Също развива уменията по начин, 
подходящ за своята стратегия на бой. В битката има и известна доза късмет.
Основната цел е, разбира се, да стане шампион на Барберия, като се издигне
достатъчно в класацията, за да участва на световното. Има различни страте-
гия, стратегии, които играчът да избере, както и различни видове герои, 
които да развие по подходящата стратегия. Разликата ще бъде в уменията, 
освен във външния вид. 

Играта ще има играфичен интерфейс, като механиката на битките ще бъде 
сравнително проста. (Предполагам, че ще използвам PyQT). Ще се акцентира 
на логическата част и стратегията. Ще има различна трудност на игра, като 
в хода на играта нивото на трудност(клас) на битките и турнирите нараства 
и неуспешния играч ще "страда" повече и повече, ако не задобрее.

История (1 версия и 1 коментар)

Виктор обнови решението на 30.04.2016 22:20 (преди над 1 година)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Barberian free fighters 

Идеята е за стратегическа бордова/ стратегическа игра. В страната Барберия 
хората обичат да пият бира и да се бият. Народът е доста свободолюбив и 
организира ежедневно битки от различни стилове на специално построените за 
целта бойни арени. Самата дъска представлява картата на Барбериа, на която 
са означени всички арени от различен по големина клас и сбирки на , които 
се провеждат аматьорски битки. Играчът започва от най-долнопробните улични 
боеве с голи ръце, за да изкара достатъчно пари и да натрупа достатъчно 
опит за записване и участване в турнири/състезания от по-висок клас. Всяка
една седмица излизат класации за определен клас битки, а героят може да 
участва в една битка дневно. Класирането на предни позиции измежду други 
бойци носи допълнителни приходи и награди. Със събраните пари играчът може
да подобри своят герой, като му купува по-добри предмети или консумативи, 
които да подпомогнат уменията му в битка. Също развива уменията по начин, 
подходящ за своята стратегия на бой. В битката има и известна доза късмет.
Основната цел е, разбира се, да стане шампион на Барберия, като се издигне
достатъчно в класацията, за да участва на световното. Има различни страте-
гия, стратегии, които играчът да избере, както и различни видове герои, 
които да развие по подходящата стратегия. Разликата ще бъде в уменията, 
освен във външния вид. 

Играта ще има играфичен интерфейс, като механиката на битките ще бъде 
сравнително проста. (Предполагам, че ще използвам PyQT). Ще се акцентира 
на логическата част и стратегията. Ще има различна трудност на игра, като 
в хода на играта нивото на трудност(клас) на битките и турнирите нараства 
и неуспешния играч ще "страда" повече и повече, ако не задобрее.