timeit

Програмиране с Python

Курс във Факултета по Математика и Информатика към СУ

Решение на Изберете си проект от Ивелина Христова

Обратно към всички решения

Към профила на Ивелина Христова

Код

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Вид образователна игра за деца с итерактивна карта -
Картинка на животно и потребителят трябва да избере област/държава/континент
от картата, за където смята, че се отнася. При правилен отговор продължава с ново животно.
За всяко животно може да има таймер с изтичащо време. 
Ще е добре да има и някакви нива и може би карти с различни елементи за търсене спрямо нивото.

Сещам се за два варианта за реализация 
- настолна игра - тук мога да се заиграя с GUI
- уеб апликация - тук  ще може да се направи и класация, потребители, евентуално игра с приятел. При
този вариант картата може да е Gmaps, но тогава самата игра ще е javascript и само сървърната логика ще е python.

Не съм сигурна кой от двата варианта е по-уместен, надявам се на малко помощ от вас.

История (1 версия и 1 коментар)

Ивелина обнови решението на 28.04.2016 01:34 (преди над 1 година)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Вид образователна игра за деца с итерактивна карта -
Картинка на животно и потребителят трябва да избере област/държава/континент
от картата, за където смята, че се отнася. При правилен отговор продължава с ново животно.
За всяко животно може да има таймер с изтичащо време. 
Ще е добре да има и някакви нива и може би карти с различни елементи за търсене спрямо нивото.

Сещам се за два варианта за реализация 
- настолна игра - тук мога да се заиграя с GUI
- уеб апликация - тук  ще може да се направи и класация, потребители, евентуално игра с приятел. При
този вариант картата може да е Gmaps, но тогава самата игра ще е javascript и само сървърната логика ще е python.

Не съм сигурна кой от двата варианта е по-уместен, надявам се на малко помощ от вас.