Решение на Време е да помислите за проектите си! от Йоан Христов

Обратно към всички решения

Към профила на Йоан Христов

Резултати

  • 7 точки от тестове
  • 0 бонус точки
  • 7 точки общо
  • 0 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

"""
[Title/Звание]
RPG Chess
[Description/Обрисовка]
Шах с магически елемент, който позволява преди началото на всяка игра да изберем клас с три уникални
споспбности под формата на карти на една от шестте вида фигури на полето (представете си много осакатен hearthstone)
[Functionalities/Надарености]
Играчът избира клас преди започването на игра
Класът позволява на играча да получи преднина в играта чрез нови правила за хода си чрез използването на карта
Освен нови правила някои полета и фигури ще получат "ключови думи", които променят хода на играта
Останалите функционалности са същите като на стандратна партия шах
Играта ще може да бъде играна от двама под формата на "couch co-op" или "LAN party"
[Milestones/Възлови точки]
Реализиране на 2d дъска за шах с фигури на нея
Създаване на поне 2 класа, всеки с по три карти, променящи нормалните ходове и полето за игра
Направата на нова система за ходовете вклюваща "mana" и "cooldown" на картите
Функционалности за местене на различните фигури и използване на карти
Опит за балансиране на класовете и техните начини на игра съвместно с класическите правила за шах
UI + открояващи начини за начало и край на игра с меню (пауза механика?)
Завъртане на дъската при смяна на хода или друг начин, който ще улеснява играта на един монитор
Свързване към lobby на lan party
[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
140
[Usage of technologies/Потребление на технологии]
Pygame/PyKyra
PyOpenGL
"""

История (2 версии и 1 коментар)

Йоан обнови решението на 19.12.2022 23:16 (преди над 1 година)

+"""
+[Title/Звание]
+RPG Chess
+
+[Description/Обрисовка]
+Шах с магически елемент, който позволява преди началото на всяка игра да изберем клас, който дава 3 уникални
+споспбности под формата на карти на една от 6те вида фигури на полето (представете си много осакатен hearthstone)
+
+[Functionalities/Надарености]
+Играчът избира клас преди започването на игра
+Класът позволява на играчът да получи преднина в играта чрез нови правила за хода си, които могат да се достъпят
+чрез използването на карта
+Освен нови правила някои полета и фигури ще получат "ключови думи", които ще променят хода на играта
+Останалите функционалности са като на стандратна партия шах
+Играта ще може да бъде играна от 2ма играчи под формата на "couch co-op"
+
+[Milestones/Възлови точки]
+Реализиране на 2d дъска за шах заедно с фигури на нея
+Правенето на поне 2 класа за игра, всеки с по 3 карти променящи нормалните ходове и полето за игра
+Направата на нова система за ходовете вклюваща "mana" и "cooldown" на картите
+Опит за балансиране на класовете и техните начини за игра всъвместно с класическите правила за шах
+Функционалности за местене на различните фигури и използване на карти заедно с тях
+UI + открояващи начини за начало и край на игра заедно с меню (пауза механика?)
+Завъртане на дъската при смяна на хода или друг начин, които ще улеснява играчите да играят на един монитор
+
+[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
+140
+
+[Usage of technologies/Потребление на технологии]
+Pygame/PyKyra
+PyOpenGL
+"""

Йоан обнови решението на 20.12.2022 02:24 (преди над 1 година)

"""
[Title/Звание]
RPG Chess
[Description/Обрисовка]
-Шах с магически елемент, който позволява преди началото на всяка игра да изберем клас, който дава 3 уникални
-споспбности под формата на карти на една от 6те вида фигури на полето (представете си много осакатен hearthstone)
+Шах с магически елемент, който позволява преди началото на всяка игра да изберем клас с три уникални
+споспбности под формата на карти на една от шестте вида фигури на полето (представете си много осакатен hearthstone)
[Functionalities/Надарености]
Играчът избира клас преди започването на игра
-Класът позволява на играчът да получи преднина в играта чрез нови правила за хода си, които могат да се достъпят
-чрез използването на карта
-Освен нови правила някои полета и фигури ще получат "ключови думи", които ще променят хода на играта
-Останалите функционалности са като на стандратна партия шах
-Играта ще може да бъде играна от 2ма играчи под формата на "couch co-op"
+Класът позволява на играча да получи преднина в играта чрез нови правила за хода си чрез използването на карта
+Освен нови правила някои полета и фигури ще получат "ключови думи", които променят хода на играта
+Останалите функционалности са същите като на стандратна партия шах
+Играта ще може да бъде играна от двама под формата на "couch co-op" или "LAN party"
[Milestones/Възлови точки]
-Реализиране на 2d дъска за шах заедно с фигури на нея
-Правенето на поне 2 класа за игра, всеки с по 3 карти променящи нормалните ходове и полето за игра
+Реализиране на 2d дъска за шах с фигури на нея
+Създаване на поне 2 класа, всеки с по три карти, променящи нормалните ходове и полето за игра
Направата на нова система за ходовете вклюваща "mana" и "cooldown" на картите
-Опит за балансиране на класовете и техните начини за игра всъвместно с класическите правила за шах
-Функционалности за местене на различните фигури и използване на карти заедно с тях
-UI + открояващи начини за начало и край на игра заедно с меню (пауза механика?)
-Завъртане на дъската при смяна на хода или друг начин, които ще улеснява играчите да играят на един монитор
+Функционалности за местене на различните фигури и използване на карти
+Опит за балансиране на класовете и техните начини на игра съвместно с класическите правила за шах
+UI + открояващи начини за начало и край на игра с меню (пауза механика?)
+Завъртане на дъската при смяна на хода или друг начин, който ще улеснява играта на един монитор
+Свързване към lobby на lan party
[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
140
[Usage of technologies/Потребление на технологии]
Pygame/PyKyra
PyOpenGL
"""

Проектът звучи чудесно.
Време е метата на шаха малко да се промени. :p

П.П. Нека липсата на обратна връзка не те притеснява, просто наистина нямам какво да добавя. Механиките не са описани директно, но самото им наличие предполага добро количество разнообразие както в геймплея, така и в кода (пък и звучи достатъчно интересно, че да искам да разбера играейки).