Решение на Време е да помислите за проектите си! от Евтим Иванов

Обратно към всички решения

Към профила на Евтим Иванов

Резултати

  • 6 точки от тестове
  • 0 бонус точки
  • 6 точки общо
  • 0 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

"""
Dragons
1.Кратко описание
Dragons e приложение за игра с карти, в което ще може да купуваме/продаваме карти(дракони) с монети.
Всяка карта ще притежава различни характеристики. Също така драконите ще могат да се breed-ват, като
различни комбинации от дракони ще доведе до различен дракон с нови характерстики. И на последно място
ще може да се правят битки между различните дракони, като победителя ще получава процент от монетите от
собственика на другия дракон.
2.Функционалности:
• Потребителят ще може да се регистрира, като ако няма вече регистриран потребител със същото име,
ще му върне отговор, че се е регистрирал, но ако има такъв, ще върне грешка.
• Потребителят ще може да се login-ва. Ако потребителя въведе правилно име и парола, ще влезе в
системата, а ако е грешна, ще получи грешка.
• Потребителят ще може да се logout-ва от системата.
• Потребителят ще може да купува дракони със своите монети, като той ще може да избира от всичките
дракони, предоставени за продажба. При закупуване, ако има достатъчно монети, ще получи новата карта, като
монетите ще бъдат преместени в акаунта на продавача.
• Потребителят ще може да продава дракони, като той ще избере кой дракон от тези, които притежава
да продаде, ще трябва да подаде цената, за която иска да продаде своя дракон и той ще бъде пуснат на пазара.
При желание на премахване на дракона от пазара, той ще трябва да подаде id-то на дракона за премахването му от пазара.
• Потребителят ще може брийдва дракони, като за целта трябда да има поне 2 различни дракона.
Той избира кои дракони да брийдне, като за всеки брийд, ще трябва да плати определени монети.
След брийдването, той ще получи новия дракон, с характеристики, които се получават рандомизиран принцип от двата родителя.
• Потребителят ще може да атакува чужди дракони, като системата генерира изхода от битката на
база характеристиките на драконите. При победа потребителят ще получи 4% от монетите на загубилия,
като награда. При загуба 3% от парите на потребителя ще бъдат прехвърлени към победителя.
• Потребителя ще може да отдаде дракон под наем на друг потребител, който се е регистрирал.
3.Възлови точки
• Регистриране в системата
• Login-ване в системата
• Получаване на всичките дракони на потребителя
• Създаване на marketplace за дракони, където ще бъдат представени всички дракони за продажба с
техините характеристики и цената за тяхното закупуване
• Брийдване на дракони – рандомизиране на техните характеристики. Получване на еволюиран дракон
при брийдване на дракони, които са от определен вид
• Имплементиране на битка между дракони на различни потребители
• Имплементиране на функционалност за поддаване на дракони под наем
• Използване на http заявки за достъп на информация
• Запазване на данните в базата
4.Времеоценка в човекочасове
Времето нужно за създаване и изтестване на целия проект ще бъде около 55 човекочасове.
5. Потребителски технологии
• Django
"""

История (2 версии и 1 коментар)

Евтим обнови решението на 18.12.2022 20:54 (преди над 1 година)

+"""
+Dragons
+1.Кратко описание
+Dragons e приложение за игра с карти, в което ще може да купуваме/продаваме карти(дракони) с монети.
+ Всяка карта ще притежава различни характеристики. Също така драконите ще могат да се breed-ват, като
+ различни комбинации от дракони ще доведе до различен дракон с нови характерстики. И на последно място
+ ще може да се правят битки между различните дракони, като победителя ще получава процент от монетите от
+ собственика на другия дракон.
+2.Функционалности:
+• Потребителят ще може да се регистрира, като ако няма вече регистриран потребител със същото име,
+ ще му върне отговор, че се е регистрирал, но ако има такъв, ще върне грешка.
+• Потребителят ще може да се login-ва. Ако потребителя въведе правилно име и парола, ще влезе в
+ системата, а ако е грешна, ще получи грешка.
+• Потребителят ще може да се logout-ва от системата.
+• Потребителят ще може да купува дракони със своите монети, като той ще може да избира от всичките
+ дракони, предоставени за продажба. При закупуване, ако има достатъчно монети, ще получи новата карта, като
+ монетите ще бъдат преместени в акаунта на продавача.
+• Потребителят ще може да продава дракони, като той ще избере кой дракон от тези, които притежава
+ да продаде, ще трябва да подаде цената, за която иска да продаде своя дракон и той ще бъде пуснат на пазара.
+ При желание на премахване на дракона от пазара, той ще трябва да подаде id-то на дракона за премахването му от пазара.
+• Потребителят ще може брийдва дракони, като за целта трябда да има поне 2 различни дракона.
+ Той избира кои дракони да брийдне, като за всеки брийд, ще трябва да плати определени монети.
+ След брийдването, той ще получи новия дракон, с характеристики, които се получават рандомизиран принцип от двата родителя.
+• Потребителят ще може да атакува чужди дракони, като системата генерира изхода от битката на
+ база характеристиките на драконите. При победа потребителят ще получи 4% от монетите на загубилия,
+ като награда. При загуба 3% от парите на потребителя ще бъдат прехвърлени към победителя.
+• Потребителя ще може да отдаде дракон под наем на друг потребител, който се е регистрирал.
+
+3.Възлови точки
+• Регистриране в системата
+• Login-ване в системата
+• Получаване на всичките дракони на потребителя
+• Създаване на marketplace за дракони, където ще бъдат представени всички дракони за продажба с
+ техините характеристики и цената за тяхното закупуване
+• Брийдване на дракони – рандомизиране на техните характеристики. Получване на еволюиран дракон
+ при брийдване на дракони, които са от определен вид
+• Имплементиране на битка между дракони на различни потребители
+• Имплементиране на функционалност за поддаване на дракони под наем
+• Използване на http заявки за достъп на информация
+• Запазване на данните в базата
+
+4.Времеоценка в човекочасове
+Времето нужно за създаване и изтестване на целия проект ще бъде около 55 човекочасове.
+
+5. Потребителски технологии
+• Django
+• SQL
+• HTTP/requests module
+• Async module
+
+"""

Като цяло - обещаваща идея. Вложил си доста усилие да опишеш потребителските функционалности, които идват наготово от Django.
Останалото звучи добре, но имайки предвид, че потребителите приемам за налични още преди да започнеш, предполагам, че проектът ти е на границата на това да стане прекалено лесен и да не успее да визуализира понзнанията ти по Python.
Т.е., внимавай да не се подхлъзнеш и да не представиш прекелно постен код.

От технологиите ти според мен можеш просто да напишеш "Django" - останалото е част от него.
Не съм сигурен какво имаш предвид с "Async module".

Евтим обнови решението на 20.12.2022 11:00 (преди над 1 година)

"""
Dragons
1.Кратко описание
Dragons e приложение за игра с карти, в което ще може да купуваме/продаваме карти(дракони) с монети.
Всяка карта ще притежава различни характеристики. Също така драконите ще могат да се breed-ват, като
различни комбинации от дракони ще доведе до различен дракон с нови характерстики. И на последно място
ще може да се правят битки между различните дракони, като победителя ще получава процент от монетите от
собственика на другия дракон.
2.Функционалности:
• Потребителят ще може да се регистрира, като ако няма вече регистриран потребител със същото име,
ще му върне отговор, че се е регистрирал, но ако има такъв, ще върне грешка.
• Потребителят ще може да се login-ва. Ако потребителя въведе правилно име и парола, ще влезе в
системата, а ако е грешна, ще получи грешка.
• Потребителят ще може да се logout-ва от системата.
• Потребителят ще може да купува дракони със своите монети, като той ще може да избира от всичките
дракони, предоставени за продажба. При закупуване, ако има достатъчно монети, ще получи новата карта, като
монетите ще бъдат преместени в акаунта на продавача.
• Потребителят ще може да продава дракони, като той ще избере кой дракон от тези, които притежава
да продаде, ще трябва да подаде цената, за която иска да продаде своя дракон и той ще бъде пуснат на пазара.
При желание на премахване на дракона от пазара, той ще трябва да подаде id-то на дракона за премахването му от пазара.
• Потребителят ще може брийдва дракони, като за целта трябда да има поне 2 различни дракона.
Той избира кои дракони да брийдне, като за всеки брийд, ще трябва да плати определени монети.
След брийдването, той ще получи новия дракон, с характеристики, които се получават рандомизиран принцип от двата родителя.
• Потребителят ще може да атакува чужди дракони, като системата генерира изхода от битката на
база характеристиките на драконите. При победа потребителят ще получи 4% от монетите на загубилия,
като награда. При загуба 3% от парите на потребителя ще бъдат прехвърлени към победителя.
• Потребителя ще може да отдаде дракон под наем на друг потребител, който се е регистрирал.
3.Възлови точки
• Регистриране в системата
• Login-ване в системата
• Получаване на всичките дракони на потребителя
• Създаване на marketplace за дракони, където ще бъдат представени всички дракони за продажба с
техините характеристики и цената за тяхното закупуване
• Брийдване на дракони – рандомизиране на техните характеристики. Получване на еволюиран дракон
при брийдване на дракони, които са от определен вид
• Имплементиране на битка между дракони на различни потребители
• Имплементиране на функционалност за поддаване на дракони под наем
• Използване на http заявки за достъп на информация
• Запазване на данните в базата
4.Времеоценка в човекочасове
Времето нужно за създаване и изтестване на целия проект ще бъде около 55 човекочасове.
5. Потребителски технологии
• Django
-• SQL
-• HTTP/requests module
-• Async module
"""